Tubaasirinn Kızlar 7+3 oldum aşırı kabızlık sorunum var resmen 3 gündür çıkamıyorum lavaboya ne yapılabilir
Heyzilwq Tubaasirinn valla canım sende erken olmuş ama hamileliğin bir dönemi oluyir ne yapsan da fayda etmeyebilir son zamanları da ishal sorunu var ☹
Neslibt72 Tubaasirinn kesinlikle kaynatıp suyunu iç kaynatırken şeker de at bana aşırı iyi geliyor Kuru kuru yemek işe yaramıyor ama böyle içince ooo 😂
Sumeyye2341 Aç karna erik ve kiraz ye beraber 1 litre su iç geçmezse gebeler için ilaç var zararsız ona başlarsın