Hanımlar 2. Hamileliğim ama ilk gibi napıcağımı bilmiyorum neler alayım vs sanki hiç çocuk büyütmedim gibi sizlere sorum şu
Doğumum ağustos sonu gibi gözüküyor erkek bebiş bekliyorum,biliyosunuz erkekler sıcağa gelemiyor evimiz bodrum kat asla sıpsıcak olmaz sizce kısa kollu mu daha fazla aliyim uzun kollu mu? 0-3 alıcağım için şimdi ağustos-eylül-ekim olarak düşünüyorum o aralar uzun kollu daha fazla mı giydiririm acaba sizin de fikirlerinizi merak ediyorum 🫶🏻