Lajanam 36+5 ishal, bulantı ve kusma var bugünden beri tansiyonum da biraz yüksek çıkıyor, netten bakıyorum doğum olabilir diyor. Böyle bişey yaşayan oldu mu acaba?
Gm1709 Merhaba belirtileriniz başka nasıldı acaba ben de 34 haftadayım su gibi ishalim var bazen kramp şeklinde ağrılarım oluyor mide bulantım da var korkmalı mıyım ? Sizin doğumunuz oldu mu peki