Merhaba arkadaşlar 26 haftalık gebeyim ve ikinci gebeliğim . Genital bölgede 4 5 tane bezelye şeklinde şişlik oluştu ve orda basınc agrı vardı doktora gittim vajinal varis dedi dikkat etmem gerektiğini ve normal doğum yasak sezeryan olmam gerektiğini ve bunlar doğumdan sonra düzelceğini söyledi. Bu durumu yaşayanınız varmı ?