Yazmelegi_ Yelizka1998 riskiniz yoksa ara ara inip yürürseniz veya yatarak giderseniz sıkıntı olmaz bence
Zeynepozcan Yelizka1998 bunu gebeliğinizin takibini yapan doktorunuz bilir, biz gebeliğinizin şuanki seyrini bilmiyoruz sonuçta 🤷🏻♀️
Nurgulkaraca Bende 6 aylikken yapmak zorundaydim doktorumun kontorlunde 2 saate bir mola vererek gittim.
Nurgulkaraca Mola saatlerinde 15 dakikalik yurusler yaptim birde yolculuk boyunca sirtimda yastik bulundurdum