Elif-al 17 haftada gittiğimde bebeğim göstermedi cinsiyetini ama doktor %70 kız dedi şuan 19+3 üz cuma günü kontrole gidicem tekrar bu durumu yaşayan oldumu kız deyip erkek bebeği olan çıktımı
Dyakut Elif-al bende 13 haftalikken doktorum %60 kıza benziyor dedi 14 haftada tekrar gidip sorunca daha cinsel organi belli değil net birsey diyemedim alışveriş yapma dedi😂 bende çok merak ediyorum
Sahradmla Elif-al 21 haftalık hamileyim 11 haftadan beri hem kız diyolar hem erkek 😂 devlet hastaneleri kesin erkek kız olma ihtimali yok diyor özel hastaneler kesin kız buna kim erkek demiş diyor 😂
Ilkannelik41 @Elif-al 12+6da %70kiz dedi haftaya gideceğiz inşallah 17 haftaya geliyor bakalım ne diyecek doktorumuz emin gibi konuştu ama tahmin diyim dedi yinede