Bende şuracıkta durayım 😀 40+2 3900 kilosu cuma günü tekrar gideceğim kontrole artık bana da suni sancımı derler bilemiyorum sağlıklı birsekilde kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah ama gönlümden normal doğum geçiyor gitgidede kilosu sebebiyle zorlayacağa benziyor oğlumun