Merhaba, gebeliğimin 16. Haftasındayım 1 haftadır alt karnımda ağrılar var göbek çizgisinde, kasıklarımda özellikle sağda. Adet sancısı gibi değil ama hareket ettikçe kendini hissettiriyor mesela abdest için bacağımı kaldırdığımda ya da daha küçük hareketlerde bile. Bu gün kontrolüm vardı doktor herşey yolunda dedi ama merak ediyorum benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı acaba?😊