Rabissss995 Kızlar daha bebeğimizi kucağımıza almadık ama eşime babalar günü hediyesi almalımıyım sizce ? Ne alabilirim birde o var
Zeyneb12345 Rabissss995 bence hoş olur, neden olmasın. Ben de bişeyler almak istiyorum ama henüz karar veremedim😊
dilay_06 Rabissss995 kocam anneler gününde annesine hediye aldı bana almadı o yüzden ben de ona almayacağım
MUSU21 Rabissss995 cocugun usg goruntulerinden bi program var slayt hazirlaniyor asiri duygusal oluyor
Sagliklagelkucugum Fanatikse tuttuğu takımın zıbınını alıp bebisinin ismini yazdırabilirsin. Ben aldım çokkk mutlu oldu
Ftmnraks1 Biz kavgalıydık anneler gününde o kutlamadı bile,cumartesi kontrolüm var doktorum cinsiyet tahmininde bulunabilme ihtimali var bir yandan supriz yapayım diyorum öğrenirsem birde tulum almıştım. Ama bir yanımda kutlama o seni kutlamadj diyor 😔
Rabissss995 Ftmnraks1 bu günler geri gelmeyecek ortada çoookkk büyük bişey yoksa alttan al ve bu güzel fırsatı değerlendir derim canım ☺️Aklında öbür türlü kalmasın😊
Bugriiissss Ftmnraks1 kutlama o seninkini kutlamadı demeyin. Yapın hatta belki utanır ama misilleme yapmayın içinizden geliyorsa yapın bunlar güzel şeyler
Havvaca Ben minik bir pasta alıp evde kutlamak istiyorum. Herhangi bir ihtiyacı yok şu an tulum falan çok içime sinmiyo boş geçmek de istemiyorum anneler gününde hediye istemedim özellikle. Babalar gününü boş geçmek istemiyorum o yüzden minnoş bir pasta ve güzel bir not yeterli bence 💞
Ftmnraks1 Bugriiissss evet dün sınırlı halimle yazmis olduğum cümleleri yutarak bugun hediye kutusu yaptım,ruh halim pek iyi degil 😂😂😂