gulden07 Herkese merhaba 6 haftalık gebeliğim var doktora gittik kalp atışlarını erken olduğu için duyamadık ama kese altında kanama olduğunu söyledi 1 hafta sonra tekrar gideceğim başına böyle birşey gelen var mı?
Oznur_22 gulden07 benim de kesenin yanında bir kanama alanı var doktor bana protestan ilaç verdi birde düşük iğnesi verdi 3 gün de bir iğne vuruluyorum bana sadece tuvalete gitme dışında yürüme dedi temizlik yemek ilişki yasak di
Haticemehmett gulden07 merhaba tanigim birisinjnde kese altında kanaması olmuştu iğneyle falan prostan vermişti kese üstünde olunca sorun olduğunu biliyorum
BurcuArya35 Oznur_22 ben hergun progestan iğne oldum canm günde 3 defa vajinal progestan haftada bir kez de proluton iğne oldum simdi 19+3 haftalığim haftada bir proluton iğne oluyorum hala
Oznur_22 BurcuArya35 senin ki daha zormus canım allah sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin inşallah
Tubik61 Benmde kese yanında minimal kanama alanları var dedi . Progestron verdi hap olarak kullanıyorum. Rapor filan vermedi çalışıyorum hala
gulden07 Bana hiç birşey vermedi acaba kalp atışlarını duyamadığı için mi vermedi ki sizler kalp atışlarını ne zaman duymuştunuz
Tubik61 gulden07 bende daha kalp atışlarını duymadım ama minimal kanama alanları var diyince progestron ı verdi
gulden07 Tubik61 biraz araştırdım bu sorunu yaşayan herkes ya iğne ya ilaç tedavisinde başka bir doktora gideceğim içim hiç rahat değil