23112019 Kızlar Beta hcg 2 çıkti yükselme olur mu sizce yada gebelik olabilir mi aynı durumu yaşayan var mıdır?
Zeynepozcan 23112019 şuanlık gebelik yok görünüyor canım yükselip yükselmeyeceğini ancak testi tekrarlayarak öğrenebilirsin
Wera 23112019 geç döllenme olabilir bazı kadınlar adete bi kaç gün kala yumurtluyor bence biraz bekleyin yumurtlamadan sonra iki hafta sonra belli olur kanda idrarda
HaticeNur16 23112019 geç döllenme de olmuş olabilir tekrar verir duruma bakarsınız ama umudunuzu hiç kaybetmeyin vakti zamanı vardır elbet rabbim en iyisini bilir hepimizin hakkında hayırlısı olsun afiyetle güzelliklerle nasip olsun inşallah 🤲🏻🌸
Asdfgncnf Adetime 5 gün var bende bugün kan verdim ve 2 çıktı az önce öğrendim çok üzülüyorum ya hep aynı duygular hiç anne olamayacak mıyım ben yoruldum artık