Kızlar öğlen göğsümden 2 3 damla olacak şekilde süt geldi tişörtüm ıslandı bu ikinci gebeliğim ama ilkinde hiç böyle birşey yaşamadım son haftalar geldiğini duymuştum ama bu hafta erken değil mi doktoruma sordum dar sıkı sütyen giy ve sıkma dedi benim gibi bir durum yaşayan var mı içim rahat ermedi yinede sizede sorayım dedim garip geldi çünkü 😏