Nurr_22_22 Yeniannebulutlu kolik ve gaz sorunu da çok oluyor hamileliğim boyunca bir iki kere anca içtim nefsim korelsin diye şükür kızım da gaz sorununu yaşamadık hiç bence beslenmeyle bebeğin sonraki yaşamı çok alakalı bişey
Yeniannebulutlu Nurr_22_22 doktorlar da aynı seyı soyluyor. Ben se elşmden gelıdgınce dıkkat etmeye calısyorum. Ama arada abur cubur yıyorum. Cok olmadıgı surece zararı olmaz insallah.
Yeniannebulutlu askooyumm o cipslere ne eklıyorlarsa tadı cok guzel oluyor ve bagımlılık yapıyor yedıkce malesef. Sevındım azaltacak olmanıza. Saglıklı dogsun inşallah bebeğinşz bebeklerımız
Havvaca Cips kola bunları ilk 3 ay tüketmedim. Daha sonra canım istedikçe ara ara tükettim. Hiç tüketmeyen cindir 😂