mugeb123
Merhaba benimde hem astım, hem egzama hemde alerjim var burun akıntısı hapşırma kaşıntı ne ararsan yani 😊 aerıus kullanıyordum hamilelikten önce, öğrenince cildiye doktoru değiştirdi allerset 10 mg vermişti. Kendi doktorumda mecbur kullanmak zorunda olduğumu söylediği için kullanmaya devam ettim 32. Haftadayım hala ilaç kullanıyorum. En son kontrolümde artık bünyem o ilaca alıştı sanırım uzun süre kullandığımdan etkisini yitirdiğini farkettiğim için değiştirdik zyrtec 10 mg verdi 🌸🌸