Hemsirehatice Merhaba herkese . Ikisi arasinda cok kararsizim. Oda yapamicam bebegime yanimda olcak. Hangidi daha iyi olur sizler ne yaptiniz?
Yalinn8 Hemsirehatice yanında olucaksa park yatak daha mantikli, oda yapacagin zaman bi bütün halinde alırsın daha şık😉
NurDemir Ben de oda yapmicam park yatak aldım.Ayaklanmaya başladığında park yatak daha güvenli olduğu için
Agg0207 Ben odasınıda yaptım ama park yatak aldım yanıma çünkü daha güvenli park yataklar ve daha uzun süre kullanıma uygun
Hemsirehatice Park yatak daha mantikli geliyor banada ama digerleri besiklerdee cok hosuma gidiyor daha hos oluyor Sanki