Detaylı ultrasonda bana da perinatolog ekojenik odak var dedi ve asla korkmamam gerektiğini, günde en az birkaç kez karşılaştığını ve doğuma kadar çok yüksek ihtimal geçeceğini söyledi açıkçası o kadar önemsiz bahsetti ki biz hiç üstünde bile durmadık