Merveefekrbn
Merhaba arkadaşlar biz 38+6 olduk her sey normal çıkıyor nts de sancimiz yok başı aşağı pozisyonun da ama dogum kanalına girme durumu hala uok bu durum normal mi BiDe kanala girmesi için ben ne yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim ☺şimdiden teşekkürler .