İyi akşamlar sorun değişik gelebilir ama 18 haftalık hamileyim b u hafta çok net bebeğimn hareketlerini hissetmeye başladım hatta dışardan görünüyor pıt diye kalkıp iniyor tekme mi hıçkırık mk bilmiyorum artık ama gün içinde çooook fazla hissediyorum bu kadar hareket ya da hıçkırık plur mu tecrübeli anneler bi şey diyebilir misiniz