Doktorum Elif özlem yılmazdı çok iyi bir doktor çok güzel ilgileniyor ama ben 2 yıl kalmıştım Arnavutköy de o doktora gitmiştim şimdi hala orda görev yapıyormu bilmiyorum ben şuan kendi memleketimdeyim ama size şunu söyleyebilirim hastane çok iyi çok güzel ilgileniyorlar şakalaşıyorlar