D_tknbs Merhaba kizlar. 36. Haftaya gircem ama avuc iclerim asiri agriyo ellerimi kullanamiyorm bazen uyusup hissizlesiyor. Boyle olan var mi ne gibi onerileriniz olur acaba.
Bkmcnkr D_tknbs bende de olmuştu ve doktorum normal olduğunu söylemişti. Doğumdan sonra hemen geçti .. az kalmış doğuma sabır diliyorum 🙏 geçecek endişelenmeyin
yasemin1622 D_tknbs ellerim değilde parmaklarım sabah uyandığımda acıyo ağrıyo oluyo hareket ettiremiyorum ettirmeye çalışınca resmen acıyo uyandıktan sonra bi yarım saat içinde geçiyo
canancaglayan Bende de aynı sorun var tuzu azaltmami söyledi doktorum onun dışında şuan yapılabilecek pek fazla şey yok dedi
runkli0606 D_tknbs karpel tünel sendromu canım hamilelerin %50 sinde görülüyor bende yaşıyorum. Doğumdan sonra geçer diyorlar. Parmak uçlarında karıncalanıyor bazen
Mybahar-23 D_tknbs benimde öyleydi gece özellikle acı çekiyordum fazla ödemden ve d vitamini kullanımına dikkat etmeyince de oluyormuş canım
runkli0606 D_tknbs aynen maalesef mesela bugün sağ elimde iki parmağım sabahtan beri uyuşuk sinir sistemim alt üst oldu bi iş yapamıyorum
MeryyErtm D_tknbs tansiyonunuzu ölçün. Aynı durum bende de var ellerim zonkluyor ve kapanmıyordu. Tansiyon sorunu yaşıyorum.