ayanarta1 hiç korkmayın evet üzücü bir durum benm de en büyük korkularımdandı,çok hassasımdır ve canım çok kıymetlidir ama ben ağrı acı hissetmedim çok çok az bi ağrı ameliyat bitince uyanırken oluyo o da.ben 2 kez oldum kürtaj.hatta ikincisinde uyanıp hamburger yemeye gitmiştik