Hazalibis Tansiyonu takip et canım, ben doktora gittiğimde 17-10 geldi tansiyon doktor sen nasıl duruyorsun şuan dedi bana, ama ne zaman ölçüldü biliyor musun hani direk yatağa uzanıyoruz muayeneden sonra kalkıyoruz ya işte o kalkışta benim basınçta artıyor doktora dedim ki yataktan kalkarken zorlandım ondan olmuştur kendimi iyi hissediyorum ben dedim doğum için de gün almıştım 38.haftadan bahsediyorum, duruma göre doğumu öne çekeceğim dedi. neyse biraz dinlendim 10 dk sonra tekrar ölçtüler düştü. Ben ne olur ne olmaz eve tansiyon aleti aldım sıkıntısız atlattık şükür. Sen de kendin takip et tansiyonunu canım duruma göre doktoruna haber et