nur_bebek34 ben sezeryan oldum riske atmak istemedim bebeğim ve kendim için
İyikide sezeryan olmuşum kordon dolanmisti kızımın
Doktor iyiki sezeryan oldun bebeği tehlikeye atardık demişti
Siz korkmayın sizinki normal doğum olur iyi geçer belli olmaz içinizi ferah tutun