Azeriqizi Kizlar midemde baski var midemin tam asagisinda agirlik var 2gun omce geliyorum hastahaneden bebek bas asgi dedi peki neden bu mideme baski asagi olmasi gerekmezmi nefes alamiyorum resmen.sizlerde boylemisiniz??
Gamzerstoglu Azeriqizi benim de baş aşağı ama tam dönmemiş nefes almama mide yanması o kadar çok ki normal yani doğum zamanı gidiyor diyorlar yani karın düşünce
Gamzerstoglu Azeriqizi yani bacakları yukarı doğru ondan kaburga mide ittiriyor şu an mesela mide yanmasından istifra edeceğim rahatlamak için baskıdan
Azeriqizi Gamzerstoglu benimde midemin altinda tas var sanki bisey ittiriyor ama cok sükür mide yanmam yok sadecr baski agirlik rahatsiz edici nefes alamiyorum1😫😫😫😫