iremmm1919 Bugün doktor kontrolümüz vardı doktorum %55 %60 Erkek olabileceğini söyledi Sizce net olarak inanmalı miyim yoksa beklemeli miyim kızlar
Aysee1123 iremmm1919 Kaç haftalık ? Çıkıntı görmüştür illaki tabi öyle dediğine göre haftasına göre değişir
guzelanne01_ iremmm1919 yüksek ihtimal değil canım erkeğe benzetmiş ama Kız olabilir diyor yinede erkek benzetmeleri çok yoğun değişmiyor,12 haftamda doktorum %99 erkek dedi bana 37 haftalık olduk oğluşumla
1ciftyesilgoz Şimdiye kadar çoktan görmesi lazımdı 12 haftalıkken erkek dedi doktorum ☺️ bacak arasına baktı mı pipi zaten direk belli ediyor kendini
Mrsfly iremmm1919 doktor da 55-60% dediyse net olarak inanmanız mümkün olmaz tabi çünkü doktor da net bişi dememiş. Birazcık daha sabretmeniz gerekecek demekki
Elif_p iremmm1919 aynen cünkü yanılabiliyorlar kesin demeyince aslında bence kimse fikir belirtmemeli emin olmadıkca insan böyle arada kalıyor
iremmm1919 Aycan1234 Yaa gerçekten mi diyosun 😊 Önceliğim sağlıklı sihatli evladımı kucağıma almam 2 de oğluşum var bu sefer gönül değişiklik istiyor ama %60 bı oranla erkek dedi doktorum bakalım yarın ne diyecekler 🙂😊
Mochi iremmm1919 bize iki kez 51 olasılıkla kız demişti bir türlü göstermemişti, cumartesi günü kesinleştirdi kız 😇 şuan 15+6 yız. Tabi yine de Detaylı da tam olarak kesinleşiyor aslında az bir kesim de olsa Detaylıya kadar cinsiyet karıştırılanlar oluyo
Elif_p iremmm1919 aynen bende ilk senin gibi merak icindeydim 12.hafatda cok ısrar etmiştim ama şimdi cok pişmanım yanıldı cünkü ve 1 ay acabalarla yaşadım