ArzuAslan06 tüm yorumları okudum, hala ilaca başlamamış olduğunu görünce üzüldüm o açıklık sadce fitille kapanır ki ilk gebeliğimde kapandı hafta olarak sizden büyüktüm, riskim 25. Haftada başlamıştı, önlenemeyen sancılar sonucunda 33+4 te doğum yaptım ki 2 tane sancı önleyici ilaç ve prgestan fitil kullanıyordum, şuan 2. Hamileliğim ve 14. Haftada progestan fitile başladım ve doğuma kadar kullanıcam🤗