Busrata33 ArzuAslan06 ilk gebeliğimde kullanmıştım bebek tutunsun diye düşük tehlikem vardı ne için sormuştunuz
ArzuAslan06 Busrata33 benimde açılma olmuş. Kasık ağrılarım artınca doktor progestan kullanmami istedi haftaya tekrar gel dedi
Yazmelegi_ ArzuAslan06 ben kullandım ve bu sure içinde de kontrole kadar sürekli yattım dinlendim is yapmadım
Mrwtlg ArzuAslan06 ben doğum yaptım 1sene oluyor çok şükür işte biraz halsiz birakıyor bu ilaç hormon ilacı olduğu için mide bulantısı çok yapıyor ama kişiden kişiye değişiyormş
Busrata33 ArzuAslan06 evet canım ben hep yattım ,30.hafta ciğer geliştirici iğne vermişti doktorum fakat bir dozdan başka kullanamadım gebelik kolestazı yaşayınca muhtemelen sizede biraz büyüyünce yaparlar
Busrata33 ArzuAslan06 yok karaciğerlerim yorulmuş o da tetikledi ağır bir ilaç olunca..Çok ilaç kullandım ben enzimlerimde fazla yükselmiş o yüzden..
Yazmelegi_ ArzuAslan06 bende acilma yoktu fakat rahim ağzı uzunluğunda kisalma vardı 23 e düşmüştü şuan 33 te erken doğum olmasin korusun diye kullandım ve şuan 30+5 teyim şükür sıkıntı yok elimden geldiğince de kendimi yormuyorm sürekli yatıyorum
Mrwtlg ArzuAslan06 yok sadece progestan kullandm 200 lük dü sanırm bide iğne yapmşlardı hastanede yattım bn sonra fitil devam ettim çıkınca doktorm kontrl etti sonra dozu düşürdü tamamen risk bitince kesti ilacı
siyahinciii 26 haftalık tek yumurta ikizi beyefendilere hamileyim gebeliğin başından beri kullanıyorum ilk etapta ağızdan 20. Haftadan sonra vajinal olarak kullanıyorum düşük önlüyor ve erken doğumu önlüyor progestan
ArzuAslan06 Busrata33 elimden geldiğince yatmaya çalışıyorum ama hiç duramıyorum. İlk kez yaşıyorum bu sıkıntıyı. Yarında detaylı ultrason var inşallah sonuç güzel olur