ebru2650 kızlarr ben ovulasyon testi alacagım . daha önce hiç kullanmadım .. hangisini almalıyım bilemiorum
ebru2650 yorumlarını okudum dediğiniz markaların . iyi yorum kadar kötü yorumlarda gördüm .. o yüzden emin olamadım kızlar , sormak istedim .. dediğim gibi , daha önce kullanmadım :(
neslisahctnky-554 ebru2650 https://instagram.com/birgebeningunlugu?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Instagram da bir gebenin günlüğü sayfasından almanı öneririm ben de oradan aldım. Üstelik tüm sorularına da cevap veriyor çok ilgili.
ebru2650 Birdemet95 trendyolda satışı var dediğiniz markanın . en cok alınanlardan anladığım kadarıyla :) kendimi strese sokmak istemediğim için ovulasyon testi kullanmak istiorm . öteki türlü yumurtlama belirtilerini kendimdede bilmeme ragmen , bugun mü yarınmı diye düşünmek istemiorm .
Melek__55 ebru2650 lapuack Trendyol da 20 adet ovulasyon iki de gebelik 145 TL yumurtlama günümu çok net gösterdi
ebru2650 Melek__55 zaten cok bir marka yok .bu markanub 20 lisi yetermi yoksa içinde 30 adet ovulasyon olanmı alınmalı
1998_irem ebru2650 laboquick çok iyi canım hiç bozuk çıkmadı ben gayet memnun kaldım yumurtlamayıda çatlamayıda gördüm çok şükür gebelik testide yolluyor
ebru2650 mombarbie_ iki marka arasında kaldım . kızların yazdığı ve senin dediğin marka arasındayım . trendyoldan bakıcam birazdan 😊
ebru2650 adatuna ❤️🙏🏻 sıra bizde hadi inşaAllah :) ben gebeliği daha yeni yeni düşünmeye başladm . bu ay bu ovulasyon testi kullanıp , bebek için demelere başlamak istiyorum . umarım herşey güzel olur 😊 tebrik ederim canım senide 🙏🏻