Edolili 21 inde kontrolüm var randevu aldım ama 13 ünde hastaneden direk gidip muane olmam lazım . Randevum varken giriş yaparlar mı o gün için? ( 21 indeki randevumu iptal edemiyorum doktoruma zor bulunuyor)
Sahdormommy Edolili bildiğim kadarı ile iptal oluyor otomatik hatta biri yazmıştı acil den giriş yaptım randevum iptal olmuş diye
Busra--54 Edolili kendiliğinden iptal oluyo canım benimde 20 Mayıs’ta randevum vardı 16 Mayısta sancilandim acilden giris yaptım bir gecede yatış yaptım diye randevumu iptal etmiştiler 15 gün gecmeyincede randevu alamadim
Edolili Sahdormommy teşekkür ederim o zaman hiiç riske atmayım. Eşimin randevusu var gitmişken bende bebişimi göriyim dedim normal sıra alıp randevumu riske atmayım bari