bugr
34 haftalik gebeyim ayın 6 sindan beri hastanedeyatiyorum bebegin suyu fazlaydi ve alt tarafim cok agriyodu poliklinigi gelmstim suyundan dolayiymis nst ye bagladilar bebegim hareket etmedibyatis yaptilar 3 santim acilmam vardi sancimda vardi ilac igne flan yaptilar yinede 5bucuk santim acilmam var suyum gelmedigi icin dogum yaptirmiyorlar taburcu da etmiyolar artik dogurmak istiyorum 16 gun oldu hastanede yatiyorum zubeyde hanim hastanesinde ankara kizlar acilmaniz oldumu ne yaptiniz bnm gbi olan var mi uzun oldu k.bakmayin