Sema68 meraba canım oncelıkle kasımda korunmasız ılıskı sonucu aralıkta gebelık ogrendım bat kanamam oldu doktor dıs gebelık dedı hsg cektır dedı cektırdım sol tup tıkalı cıkolata kıstınden dolayo dedı hem kıstım varmıs hem tup tıkalıymıs suan 6. Ay dayız henüz gebelık olusmadı bu ay kontrole gıttım femara yazmıştı bu ay 2 cm olmus yumurtam ovıtrelle yzdı carsamba vurundum bugun 7. Gunum sonuc beklıyorum