20 hazirana gün almıştık geçen hafta . Bugün kontrolde kasılmaların başlamış sancı çıktı. Ben oğlumu 40+4 de doğurdum sancım yoktu sezeryan oldum.
Bu kız tam 38+0 da gelicek 16 Haziran son tarihim dedi. Korkuyorum kızlar ya😥 bebekte 2750 Gr biraz daha dursa iyiydi gibi. Oğlum 6 yaşında . Herşeyi unutmuş gibiyim. Korkum var heycanım var. Sağlıkla gelsinler hepimiz birbirimize duacı olalım . 🤲🏼 Daha erken gelmesin bari 16 sını beklesin bizim hanım kız