beyzanurytt Kızlar sizce yeni doğan bebek için nasıl yatak tercih etmeliyiz anne yanı beşik mi park yatak mı tavsiyelerinizi alabilir miyim
Agg0207 beyzanurytt kesinlikle Park yatak olmalı salonada reflü yatağı aldım koltuğa koymustm onuda bazen pusetinde de tutabilirsn ama en kullanışlı park yatak 3 sene rahat kullanir
gkcnn beyzanurytt anne yanı park yatak aldım ben 7 buçuk aylık oldu bebeğim çok rahat ettik bir sorun yaşamadık hiç
defneemom beyzanurytt sepet beşiğimizde var park yatağımızda ikisinde de yatırdım yenidoğan zamanları ikisinde rahat bence
TugSozTan Biz park yatak aldık. Elele Madre bence yeterli toplayınca çok rahat taşınabiliyor. Önemli olan içinde yatacağı yatak. Yoksa park yatak beşik fark etmez. He bence park yatak daha kullanışlı ve daha uzun ömürlü
Merve1954 Ben henüz kullanmadım ama elele madre model park yatak aldık çok işlevsel bence hatta bir üst modeli var ana kucağı parçası mp3 çaları falan var onun