Farasc benimde riskim var 😂 12 gün karın çevresi geriliğimiz var arası 14 olduğu an doğuma alırım dedi,her pazartesi kontrole gidiyorum,gittiğimde arabada cantalarimiz da olucak artık.Her an olabilir dedi o yüzden baya korkuyorum bende 🙈 şimdi 34 ün içindeyiz arefeden bir gün önce olsa iyi olur diyorum bende 😂son zamanlar geçmiyor heyecan zirvede artık bide