İlaç doğum kontrol hapı değil. Aksine kullanırken gebelik ihtimali daha yüksek. Adet düzenleyici olarak da kullanıldığı için yumurtlama düzenini vs. sağlamış oluyor. Gebelik oluşursa rahme tutunmasını sağlıyor o nedenle düşük tehlikesinde de kullanılıyor. İlacı doktorum bana reglimi düzenlemek için vermişti 3 ay, Reglin 15.gününden itibaren 10 gün kullanmamı söylemişti.
İlacın bittiği gün dahil 10 gün içinde regl olmanız beklenir. Olmazsan gebesindir demişti doktorum. Ama bu ay 19gün gecikmeyle regl oldum 🥲