Nmhrkl devlet sistemli calisiyor. Gece ayrı gündüz ayrı nöbette doktor, kimse hastanın başını beklemiyor. Ama özelde süre kısıtlı gece gelseler binbir naz sabah gitsen mesai bitimi gözü saatte takılı kalıyor doktorların. Ayrıca sanciyi onlar mı cekiyor? İster gece dogururum ister gündüz. Soğutmaya çalışıyor normalden besbelli. Açıkçası iki normal doğumum var şu an bebeğin eşi aşağıda ve sezeryan ihtimalim daha yüksek. Dua ediyorum sezeryan olmasın diye.ameliyat sonuçta 7 kat kesilip dikiliyor kolay mı onun iyileşmesi? Kendi keyiflerinden alışmışlar milleti kesip bicmeye.