Mesela kahvaltıyı normal peynir zeytin salatalık domates ve yumurta yedim, öğlen de yemek yoktu peynirli omlet yaptım. Ama aralarda cips ve ekler dondurma falan yedim çok 😭 çok vicdan azabı çekiyorum kötü şeyler yediğimde. Dün de böyle oldu. Size de oluyor mu? Sanki yeterli beslenmemişim de tüm yediğim kötü şeyler bebeğe gidecekmiş gibi.