nilsmomy nilufer-klc altta en solda bebeğim yazıyor ona tıklayıp o sayfaya bakabilirsiniz bilgilerinizi girmişseniz eğer orada yazar girmemişseniz son regl tarihinizi girerseniz otomatik hesaplanır
Farasc @nilufer-klc son adet tarihinden 3 ay geri git 10 gün ekle . Sanırım böyleydi ama Google yazımda da çıkıyor gebelik hesaplama diye