Dun kontrolum vardi 2 cm aciklik ama sanci yok dedi doktor ama hastaneden geldikten sonra gece de olmak uzere bel ve kasik kismimda ara ara kramp gbi agrilar oluyor bianda gryor biraz suruyor ve geciyor ama bukdr da basit olabilir mi dogum sancisi diye dusunuyorum kizlar fikirleriniz nedir varmi ayni durumda olan