Deletedmom_69 34 hafta olup bebeği küveze girmeyenler var mı? Riskim yüksek preeklampsi yaşıyorum bebekten ziyade artık bu durum beni de oldukça etkilemeye başladı.
Yoncatac Ben de 34. Haftadayım benim de suyum azmış 2 kere nstye girdim bugün erken doğum olabilir endişeliyim bebeklerimiz sağlıkla zamanında doğarlar inşallah 🙏
DefneGlcn Kaça çıkıyor tansiyonun canım bende 32+6 da nst öncesi tansiyon ölçümünde aniden 18 olduğunu öğrendik ama sonrasında direk ilaca başladı 3 gündür takip ediyorum hep normal düşmezse doğum bile başlayacak dedi doktorum şükür düştü