Sab_lx Merhabalar; ben 23 haftalik hamileyim. Hep agrilarim vardi ama 20.haftadan bu yana vajina icinde bicak saplanmasi, vajina kemigi agrilarim oluyor.. bu normal mi bu haftalarda, baska yasayan var mi merak ediyorum. Rutin kontrolumde bisey cikmasada her agri sonrasi panik oluyorum. Deneyimlerinizi paylasirsaniz cok sevinirim
Alvida @Sab_lx Banada nadiren oluyor bıçak saplanması canım ama 38 haftalık hamileyim.20. Haftalarımda yaşamamıştım bunu.Doktorunuza sordunuz mu peki belki rahim kendini doğuma hazırlıypdur🤔