SeymaSimsek Merhaba herkese, mart ayında bir düşüğüm oldu şuanda da 4 haftalık gebeyim. Sizce ne zaman ilk kontrole gitmeliyim ? Olumsuzluk duymaktan çekindiğim için doktora gitmeye çekiniyorum 🥹
Minimalannesiii SeymaSimsek hayırlı olsun öncelikle, gözünüz aydın 🤗 Bence 2 hafta daha bekleyip gidin keseyi görmüş olursunuz ☺️