Merhaba anneler ikiz gebelik yaşıyorum 12+3 haftadayım bugun dr kontrolüm vardı ikili taramam yapıldı. Sonuçlar 2gün sonra çıkacakmış birine kesin erkek dedi diğerine de erkek gibi dedi ama kesin demedi bu durumu yaşayan varmıdır 5yaşomda da oğlum var bitanede kızım olsun isterim tabi Allah ne kısmet ederse hayırlısı sağlıklı olması en önemlisi de bu durumu yaşayan varmı yanılma olan?