Bendede var aynı sıkıntılar sanki her an bişey olacakmış gibi herşeyden evhamlanıyorum karnım ağrıyor evham akıntı çok oluyor evham belim ağrıyor evham başım dönüyor evham iyice piskolojikmen çöktüm sürekli birileriyle vakit geçiriyorum kendimi dinlememek için yalnız kalmamaya çalışıyorum iyi geliyor bugünde hastane çantamı hazırlamaya başladım oda biraz rahatlattı 33+4 üz bu arada 😋😇 Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli güzel doğumlar nasip etsin bebeklerimizi zamanı gelince kucaklarımıza mutluluk ile alalım inşallah 🤲🏻❤️