Ozge_brbr sweetmother maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 😊 erkek bebiş mi erkekler geç gelir derler 😁
BuketEsenolu 1PrensAnnesi biz sizinle çıkamıyoruz happymom dan😬 Son 2 hala gelmeye niyeti Yok oğlumun 😬 Rabbim hepimizi kavustursun yavrularına da 🙏🏼🙏🏼
sweetmother Yasss 40 i gecince insan daha cok korkuyo🙁harekete ediyomu falan diye durmadan takipteyim.insallah cumlemizde saglicakla aliriz kucaklarimiza🙂
Yasss sweetmother bende takip ediyorum ama eskisi gibi değil artık hafif yeri daralinca galiba korkular başladı bende de bişey olacak diye 😥 stres herşey var üstümde 😣
sburc36 Benimde son 2 hala tık yok hareket dinleye dinleye korkar oldum ağrı sancı dinliyorum sürekli ama birşey yok