heleninannesi Bende Allah’ın izniyle doğumumu Amerika’da yapıcam. Ama ben vatandaş olduğum için ailem orda olduğu için gidiyorum. Şöyle söyleyeyim canım tek başına gideceksen eğer zorlanma ihtimalin çok yüksek en azından dilin olsaydı belki bi tık kendini rahat hissederdin. Gideceğin eyaleti bilmiyorum. Eyaletin hastane ve doğum şeylerini iyi araştırmanı tavsiye ederim. Şu an ABD hükümeti gezmeye gelip orda doğum yapmaya çalışanlara karşı bi önlem almaya çalışıyor ki önüne gelen vatandaş olmasın. Yani ülkeye girdiğinde sana niye ülkeye geldiğini hamile olduğunu sorabilirler ona göre cevaplar vermeni tavsiye ederim. Yoksa olan vizeni de iptal ederler.