6+3günlük hamileyim ve adet olacak gibi sol kasıkta agrı var çok şiddetli değil ve sol bacagıma vuruyor okadar halsizimki hiç kalkamıyorum midem bulanıyor kendimi yatağa hapsettim resmen benim yaşadiklarim normalmi sanki bebek beni kemiriyor gibi hissediyorum 🥴