Sdcnur10 Kızlar merhaba yakınımda tanıdığım tanımadığım kim varsa çoğu erkek bebek doğuruyor sizce bu sene erkek bebek senesimi ?
Havvaa93 iremkoftercioglu benimde şubat erkeğe benziyor dedi doktor 13 de 16 haftalıkken tekrar bakıcaz neyleşirse tabi kızada dönebilirmiş
rabiaozcans iremkoftercioglu benimde sat 17. mart, erkek hissediyorum hatta 12+0’da bir çıkıntı gördük ama yukarı doğru bir çıkıntı değildi vücudu ile aynı doğrultudaydı. sizin nasıldı acaba?😅
Kbra_9 iremkoftercioglu canım senin sat martın kaçı benim 6 doktorum geçen hafta kız tahmininde bulundu ama net bişey için 10 güm sonra gel dedi sen erkek olacağını ne zaman öğrendin yani acaba benim erkek olsa geçen belli olmazmıydı 😊
esraEb Sdcnur10 TÜİK verilerine göre 2022 de %51.4 erkek %48.6 kız bebek dünyaya gelmiş 🤷♀️2021 de ise %51,3′ü erkek, %48,7’si kız bebekmiş. Bu istatistiğe göre kız bebek azınlıkta oluyor demek ki ama hurafelere göre bi sene öyle bi sene böyle 😄
Sareee39 Valla benim çevremde 5 kız 1 erkek var şuan hepimiz kasımda doğurucaz anlaşmışız gibi 😂 bizim de cinsiyet kız 🌸 sağlık ocağındaki hemşire bu sene kız senesi sana da vurmuş anlaşılan dedi
Elcoo123- Sdcnur10 bana da öyle geliyor benimde sat 22 Şubat cinsiyetimiz erkek 😂😂ve tanıdığım herkes erkek
Erenbasak Elcoo123- benimde sat 20 şubat benimde erkek kız çok istemiştik bu sene kız senesi dediler bana da ama erkek oldu
Seyma-10 Benim de olmak üzere bütün çevrem kız çocuk bekliyor kız senesi diyordum seni görene kadar 😂
iremkoftercioglu Havvaa93 benim 12+4 de %80 erkek dedi bugün 14 ve kesin erkek dedi biraz doktorla da alakalı bu durum sanırım