Dilaa63 Merhabalar dün adetim 3 gün geçti ve test yaptım hamile olduğumu öğrendim bugün adet sancısı yoğun oldu bu normal mi sizce ?
Zeynepozcan Dilaa63 tabi ki normal çünkü rahminizde reglden farklı bi olay gelişiyor ve buna alışana kadar böyle ağrılar normal kanama olmadığı sürece
AleynaResul Dilaa63 ilk haftalarda çok çok normal hatta ben 9+3 teyim şu an bile nadiren oluyor ama yinede dikkat edin :)
Hatisss Dilaa63 canım ağrılar normal ama bol bol istirahat et. Uzan dinlen. Çok yürüme dolaşma. İlk üç ay önemli ki senin çok daha yeni. Zorlayıp kanama geçirme. Sonuçta yerleşmeye çalışıyor. Ona zaman tanı 🧿☺️ hayırlı olsun
Sareee39 Ben 16. Haftadayım ve hala adet günüm gelince ağrısını çekiyormuş sanki olmuşum yada olacakmışım gibi 😒😒 tam hamileyken kurtuldum oh adet olmayacağım dedim ve selamın aleyküm diyerek sancılar ortama giriş yaptı 😂
znkara Dilaa63 9+3 haftalık hamileyim bu hafta adet haftam benimde çok ağrılarım oluyor ilk aylar adet sancısı yaşamanız çok normal
merveyigityilmaz Dilaa63 çok normal, eşim adetin geçikti bir test alalım diyordu ben de regl sancım var bugün yarın adet olurum diyordum meğerse 4 haftalık hamileymişim o zaman, şimdi 9+4 üm ara ara Kaşık ağrım oluyor, inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Dilaa63 merveyigityilmaz bugün öyle yoğun olunca korktum doğrusu ama içimi çok rahatlattınız umarım sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız ❤️