gakkoyengee Kızlar 31 mayısta 18+4 ölçtü doktor 5 haziranda başka bi doktor 20+4 ölçtü bi anda 2 hafta atması normal mi ?
esraEb gakkoyengee benimki de her zaman bi hafta farklı çıkıyro aynı doktorda. Ama farklı cihazda daha yüksek hafta farkı olabilir
Ruyagibi1 gakkoyengee haftan ilerlemiş olmuyor o cihazlar bebeğin haftasını ölçmüyor zaten bebeğin boyutundan tahmin yürütüyor eğer cihazda 2 hafta attıysa bu iyi bir şey bebeğin gelişimi çok iyi durumda demek
gakkoyengee defneemom aynı hastane ama farklı doktordu 18+4 bi tık geride kalmış oluyordu 20+4de ileri içim rahatladı
gakkoyengee Ruyagibi1 içim rahatladı 18+4ü duyunca bi gerildim sonra 2 hafta atınca oh çektim en son ki durumu pay alıyoruz demi gelişimi iyi çok şükür ❤️
Ruyagibi1 gakkoyengee tabiki en son ki durumu pay alıyoruz 🥰🥰 bu kadar endişe sana ve bebeğine zarar her ne merak ediyorsan doktora sor devlet hastanedeki doktorlar pek bir şey söylemiyor kendinlerine saklıyorlar sanki onlar hamile sormadan öğrenemiyorsun
gakkoyengee Ruyagibi1 çalıştığım hastanedeki doktorları bi denemek için gittim aslında 😂 ikiside farklı çıkınca bi acaba oldum